سبک های طراحی داخلی: مورد علاقه خود را پیدا کنید

طراحی خانه می تواند یک کار دشوار باشد و یکی از اولین گام ها هنگام شروع یک پروژه طراحی داخلی جدید،دکوراسیون داخلی در شیراز یافتن سبک طراحی داخلی عالی است که متناسب با سلیقه، شخصیت و سبک زندگی شما باشد. انتخاب سبک طراحی داخلی به شما این امکان را می دهد که بیشتر در مورد خودتان کشف کنید و خلاق شوید، به شما کمک می کند تا روی آنچه مهم است تمرکز کنید و درک کنید که چه چیزی زیبا و مفید به نظر می رسد. به این ترتیب قرار است با اطمینان بیشتر و شیک پروژه طراحی داخلی را شروع کنید.

اگرچه تنوع زیادی از سبک ها در صنعت طراحی داخلی وجود دارد، دکوراسیون داخلی در شیراز ما می خواهیم سبک های مورد علاقه خود را به شما معرفی کنیم. بهترین از همه: Domkapa برای همه آنها گزینه هایی دارد!

سبک معاصر در دکوراسیون داخلی در شیراز
طراحی خانه به سبک معاصر ساده، پر از خطوط تمیز با چند جزئیات بافت و یک پالت رنگ مختصر است تا فضای داخلی آرام و بی‌آرامی ایجاد کند. این یکی از محبوب ترین سبک های طراحی داخلی در صنعت است که از همه آنها خوشامدترین است!

برای داشتن چنین دکوری خانه، سعی کنید مبلمانی را پیدا کنید که شخصیت شما را به ارمغان بیاورد دکوراسیون داخلی در شیراز. و آن را با سیلوئت های صاف و هندسی و سطوح بدون تزئین کنتراست کنید تا ظاهری زیبا داشته باشید.

سبک معاصر این توانایی را دارد که حسی جاودانه ارائه دهد که هرگز از مد نمی افتد و معمولاً می توان آن را در پلان ها و فضاهای باز طبقات با رویکردی مینیمال که با سادگی و توجه به صنعت انجام می شود یافت.

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی در شیراز
سبک کلاسیک، که به عنوان سبک سنتی نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب یک اتاق خوب و غنی از اکسسوری‌ها، بافت‌ها و تزئینات است. دایره المعارف بریتانیکا آن را به عنوان «مجموعه ای از مفاهیم نظری و هنجارهای عملی برگرفته از یونانیان و رومیان باستان و به کار رفته در ترکیب و ارزیابی آثار هنری» تعریف می کند،دکوراسیون داخلی در شیراز بنابراین می توانید تصور کنید که از سبز یا رومی الهام گرفته شده است. مدل کلاسیک

سبک کلاسیک از فلسفه تعادل، هماهنگی و تناسب پیروی می کند و زبانی رسمی و اصیل دارد که حسی مجلل به اتاق می دهد.دکوراسیون داخلی در شیراز به این ترتیب همه چیز ضروری است.

برای ارائه سبک کلاسیک به فضای خود، با انتخاب یک نقطه کانونی شروع کنید و می توانید از آنجا طراحی کنید.دکوراسیون داخلی در شیراز تقارن و نظم را بیابید. و مبلمان خود را با جزئیات یا حتی بافت ها و الگوهای ظریف قرار دهید. در مورد رنگ ها، پالت رنگی از طبیعت انتخاب اصلی مشتریان ما است که هماهنگی ایجاد می کند.

ایده اصلی این سبک واقعاً جسور نبودن و ایجاد یک نقطه منسجم بین مبلمان، نور و لوازم جانبی است.

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی در شیراز
طراحی داخلی مدرن که مربوط به اواسط قرن بیستم است، دکوراسیون داخلی در شیراز سبکی متمایز است که ریشه در طراحی آلمانی و اسکاندیناویایی پیدا کرده است. این به دلیل ویژگی‌های ساده و بی‌آرایش شناخته شده است، بنابراین معمولاً ممکن است خطوط تمیز، مواد طبیعی، رنگ‌های خنثی یا خاکی همراه با نور طبیعی خوب که هرگز از مد نمی‌افتد، پیدا کنید.

فلسفه اصلی این سبک برای استفاده از عناصری است که هدف آن را منعکس می کند.دکوراسیون داخلی در شیراز بنابراین اگر وسایل دکوری دارید که هدفی ندارند – کارکردی ندارند – وقت آن است که از شر آنها خلاص شوید. کارکرد بیش از مد

سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی در شیراز
یک فضای داخلی اسکاندیناوی چیزی کاربردی و مینیمال است که فضایی تمیز و آرام را به ارمغان می آورد در حالی که برای مثال دکوراسیون داخلی در شیراز، رنگ را با هنر قرار داده شده و جزئیات کمی در پارچه به ارمغان می آورد. این اغلب با مواد طبیعی (مانند چرم طبیعی و چوب) استفاده می شود، زیرا تحت تأثیر طبیعت و چیزهایی است که می تواند برای ما به ارمغان بیاورد.

این سبک تماماً در مورد سادگی است که آرامشی منحصر به فرد را به ارمغان می آورد که همه ما بسیار به دنبال آن هستیم.

سبک بوهمی در دکوراسیون داخلی در شیراز
بیش از همه سبک های طراحی داخلی که در اینجا توضیح داده شده است، سبک بوهمی تاثیرگذارترین سبک است. دکوراسیون داخلی در شیراز این از یک روح آزاد الهام گرفته شده است، و ایده ای از علاقه بصری ارائه می دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. این سبک اغلب با الگوهای مختلف با لایه های به یاد ماندنی دیده می شود و حال و هوای آرامی را برای صاحب خانه ایجاد می کند.

برخلاف سبک کلاسیک، Bohemian به شما این امکان را می دهد که خلاقیت خود را آزادانه بیان کنید، بدون بهانه یا قانون برای دنبال کردن. با بافت ها و رنگ ها بازی می کند. به هر حال، برای دوستداران سبک بوهمی، بیشتر بیشتر است.

مینیمالیسمدر دکوراسیون داخلی در شیراز
مشابه سبک مدرن، مینیمالیسم در اوایل دهه 90 محبوبیت خود را نشان داد و با رویکرد “همه چیز به مکان و دلیل نیاز دارد” مشخص می شود. بنابراین، اگر فردی عملی هستید که از شلوغی زیاد خوشتان نمی آید، سبک مینیمالیستی برای شما مناسب است.

طراحی مینیمالیستی باعث می‌شود اتاق شما بزرگ‌تر به نظر برسد و به لطف زیبایی‌شناسی تمیز آن هرگز از مد نمی‌افتد، ناگفته نماند که این سبک برای پالت رنگی کاهش‌یافته،دکوراسیون داخلی در شیراز  به عنوان رنگ‌های خنثی، غالب است. از جزئیات معماری شما به نفع شما استفاده می کند و برای هر دکوراسیون و مبلمانی که دارید هدف پیدا می کند – نیازی به داشتن ویژگی هایی نیست که به آن نیاز ندارید.

بزرگ‌ترین توصیه‌ای که می‌توانیم به شما بدهیم این است که از مبلمان مدرنی که می‌دانید تا چند ماه دیگر دوست ندارید، صرفنظر کنید. روی مبلمان کلاسیک اما چشم نواز سرمایه گذاری کنید – کمتر، بیشتر است.

سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی در شیراز
سبک صنعتی برای اتاق‌های زیر شیروانی با دیوارهای آجری نمایان و مبلمان ساخته شده از چوب روستایی و فلز آشکار فریاد می‌زند، درست است؟ محبوب است زیرا آن است

نه تنها خوب به نظر می رسد، بلکه عملکردی نیز دارد.

سبک صنعتی به دلیل ویژگی‌های طراحی ساده‌اش جذاب‌تر و جذاب‌تر می‌شود و حس کارخانه‌ای را برای عناصر خام خود باقی می‌گذارد. دکوراسیون داخلی در شیراز ترکیب آن با سبک های دیگر آسان است و حتی می توان آن را به راحتی انتخاب کرد یا یک پالت رنگ را انتخاب کرد. پایدارتر است زیرا از زمانی می آید که پلاستیک از مواد مصنوعی دیگر وجود نداشت.

در این سبک بیشتر سبک و خطوط ساده و تمیز حاکم است. جزئیات معماری نیز به لطف پنجره های قاب مشبک مشکی و سقف های بلند یکی از نکات برجسته طراحی است.

سبک مدرن اواسط قرن در دکوراسیون داخلی در شیراز
طراحی داخلی مدرن اواسط قرن به عنوان پاسخی به محیط پس از جنگ جهانی دوم متولد شد، دکوراسیون داخلی در شیراز زمانی که طراحان و معماران تمایل به توسعه ایده‌های جدید آمیخته با نوآوری‌های آن زمان، مانند تولید انبوه و فناوری را داشتند. با آثار میلو باگمن، فلورانس نول و ولادیمیر کاگان رایج شد و به دلیل ازدواج سبک های اسکاندیناویایی و مدرن شناخته شده است.

معمولاً با مبلمانی با انحنا و موادی مانند چوب رز، چوب ساج و چوب گردو تکمیل می شود. وقتی صحبت از رنگ‌ها می‌شود، مدرن‌های اواسط قرن با استفاده از رنگ‌های مشکی، صورتی فلامینگو و زرد خردلی شناخته می‌شوند.

سبک التقاطی در دکوراسیون داخلی در شیراز
شبیه به سبک بوهمی، سبک اکلکتیک جهت‌های خلاقانه را با انرژی بالا بررسی می‌کند و رنگ‌های متضاد را با چند بافت ترکیب می‌کند – دکوراسیون داخلی در شیراز همه به منظور داشتن یک طراحی منسجم. برای داشتن ظاهری حداکثری، عناصر مکاتب طراحی مختلف را با هم ترکیب کرده و مطابقت می دهد.

شکل‌ها و ترکیب‌بندی‌های مختلفی را که عادت به دیدن آن‌ها ندارید، گرد هم می‌آورد، و یک بعد اضافی و لایه‌های دیگر مورد علاقه ایجاد می‌کند و رویکردهای دکوراسیون دوره‌های مختلف را به هم می‌پیوندد.

این حرکت که با گالری هنری شناخته شده است که به نقاط کانونی متمایز در حین حرکت چشمانتان اجازه می دهد، قوانینی ندارد که به شما آزادی بازی با خلاقیتتان را بدهد. سبک التقاطی کمی از همه چیز در اتاقی پر از هماهنگی است.